Met een professionele vertoning van de nieuwe marketingcampagne in de studio`s van Cinemata in Amsterdam heeft Denios zijn nieuwe marketing campagne `Denios 360 deg; safety` afgetrapt. Ten overstaan van het personeel werden in diverse talen gesproken animatiefilms getoond, waarmee het bedrijf uit Alphen a/d Rijn zijn totaalvisie op veilig werken met gevaarlijke stoffen etaleert. Volgens Denios is het cruciaal dat alle verantwoordelijken binnen een bedrijf vanuit hun verschillende disciplines een gezamenlijke aanpak voorstaan van de veiligheidsproblematiek. De gebruiker, de facilitair manager, de veiligheidsadviseur en de inkoper hebben elk hun eigen visie vanuit hun verantwoordelijkheid en bundelen idealiter hun kennis om te komen tot een gemeenschappelijk veiligheidsbeleid. Communicatie tussen deze hoofdactoren is de sleutel om de veiligheid op te werkvloer te garanderen en te verbeteren. Hier willen bedrijfsdivisies nog wel eens langs elkaar heen werken, waardoor suboptimale en soms zelfs gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Denios is bij veiligheidsprojecten de facilitator van deze interdisciplinaire benadering, was de boodschap van directeur Peter van Doesum tijdens de kick-off. De 360 deg;-visie toont Denios bij zijn grootste klanten via een vernieuwende `video-brochure`. De klant opent het `boekje`, waarna op een lcd-scherm de complete animatie wordt afgespeeld.