Home
BLIJF OP DE HOOGTE
Meld u nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief.
Uw adres wordt nooit aan derden doorgegeven.
Lees onze privacyverklaring.

     

BEDRIJFSPAGINA

Login Laatste update: 23-05-2018
maXus media
TEL: +31 297 22 34 62
Buitenhof 23
NL-1421 LA   Uithoorn
Contact
+31 6 20 59 24 36
Dhr. Vincent Hentzepeter
redactie
+31 6 10 03 17 81
Dhr. Erik ten Haaf
sales manager
+31 316 22 71 55
Mw. Debbie van den Dool
sales binnendienst
+31 316 22 71 55
Mw. Marion van Sinderen
sales binnendienst
+31 53 434 45 66
Dhr. Piet van der Kooi
website, nieuwsbrief
+31 297 22 34 62
Mw. Doreen ten Haaf
administratie magazine
+31 53 434 45 66
Mw. Ingrid Vorselaars
administratie website
+31 88 110 20 28
Abonnee-service
Postbus 105
2400 AC Alphen ad Rijn
maXus media onderscheidt zich met een multimediale filosofie, waarbij magazines in print en online, elektronische nieuwsbrieven en een overkoepelende website portal elkaar versterken. Uniek is dat alle vakspecialistische content altijd beschikbaar is voor professionals en dat toeleveranciers hun eigen plek op het platform hebben waar zij hun producten, diensten en expertise kunnen etaleren.

De sterke interactie tussen beroepsbeoefenaren en aanbieders in de markt creëert synergie, want het spoort beide partijen aan kennis uit te wisselen. Dit biedt in de wereld van vakgerichte bedrijfsinformatie ongekende mogelijkheden voor contentmarketing. Aanbieders van producten en diensten kunnen gebruikers niet alleen heel gericht, maar ook via diverse media benaderen. Waardevolle content is voor iedereen direct zonder kosten toegankelijk en zit niet achter een (betaalde) portal die slechts voor een klein deel van de doelgroep openbaar is.

Het maXus media-model maximaliseert traffic en is het startpunt voor een multimediale strategie om zo veel mogelijk doelgroepen in de markt te bereiken.

Insights

Wespennest
Wespennest
Het ene na het andere prachtige onderzoeksgebouw wordt opgeleverd met fantastische laboratoriumfaciliteiten. We mogen met recht trots zijn op de ontwikkelingen die de sector op dit vlak heeft doorgemaakt. De nieuwe generatie labgebouwen is architectonisch fraai, ademt transparantie uit, nodigt uit tot samenwerken en zorgt voor synergie in onderzoek. Ze zijn een internationaal visitekaartje voor onze economie. Er staan bij dit soort project grote belangen op het spel. Niet in de laatste plaats vanwege de enorme sommen geld die ermee gemoeid zijn. Naar buiten toe moet de projectvoortgang er soepeltjes uitzien. Daarom zit er op dit soort bouwprojecten een flinke pr-machine. Die spuwt bij elke fase van de bouw ronkende berichten uit. Alles verloopt volgens plan. Geen woord over de vertragingen, de budgetoverschrijdingen, de versobering (‘water bij de wijn’) en bouwfouten waar veel van dit soort grote projecten mee kampt. Dat is namelijk het grote probleem. Ze zijn zo
15-06-2018  |  197x  | 
Combineren en inspireren
Combineren en inspireren
Vaak hoor ik van mensen in het lab dat ze zo druk zijn. De implementatie van een nieuw EPD, een ISO-audit, de overgang naar een nieuwe versie van het LIS… Met je eigen werk loop je zo al achter, laat staan dat je toekomt aan het verbreden van je horizon. Toch zeg ik: claim die tijd. Probeer eens één dag vrij te maken om bij een collegalab of een innovatief bedrijf in de regio een kijkje in de keuken te nemen. Zo kom je op nieuwe, inspirerende ideeën en contacten. Het is alweer even geleden dat ik het genoegen had om deel te kunnen nemen aan ‘Innovatietrip.nl’. Het deelnemersveld bestond uit een gemêleerd gezelschap van 25 mensen uit de zorg. Zorgprofessionals uit 1e en 2e lijn, bestuurders, beleidsmedewerkers, zorgverzekeraars en ondernemers waren in de groep vertegenwoordigd. Het doel van de innovatietrip was drieledig: - Ons als groep te laten inspireren door succesvolle instellingen en bedrijven op het gebied van innovaties in de zorg. Die zijn er namelijk meer
24-05-2018  |  529x  | 

Productnieuws

MAXUS MEDIA
LABinsights.net LABinsights.de LABinsights.nl
Ontvang onze nieuwsbrief
Nieuwsbrief archief
Volg ons
Linked
MAGAZINE
Abonneren
SERVICE EN CONTACT flag